Benvolgudes famílies,
Des de la junta directiva de l’AMPA, ens dirigim a vosaltres per a comunicar-vos que, donada l’excel·lent acollida que va tenir l’any passat l’opció de pagament anticipat de la quota anual amb descompte, hem decidit mantenir aquesta iniciativa per al curs 2026-2027. La resposta positiva de les famílies ens ha animat a consolidar-la com una mesura permanent que facilita la gestió tant per a vosaltres com per a l’associació.
Us recordem que, des del curs passat, el cobrament ordinari de la quota de l’AMPA es realitza al mes de setembre. Gràcies a aquest canvi, hem pogut gestionar de manera més àgil la posada en marxa de totes les activitats i beneficis per als nostres associats des del primer dia de curs.
Nova Opció de Pagament Anticipat amb Descompte!
Com ja va succeir l’any passat, durant els mesos de juliol i agost podreu abonar la quota anual de manera anticipada a través de la nostra pàgina, utilitzant targeta de dèbit o crèdit. Com a incentiu per la vostra previsió, s’aplicarà un descompte de 3€ sobre la quota general. Una oportunitat que l’any passat moltes famílies no van voler perdre, i que enguany teniu de nou al vostre abast!
Us recordem que la vostra contribució a l’AMPA és fonamental per a la realització de totes les activitats, projectes i serveis que enriqueixen la vida escolar dels nostres fills i fomenten una comunitat educativa més unida. Comptar amb la quota gestionada des de l’inici del curs ens permet planificar i actuar amb més eficàcia per a tothom.
Agraïm la vostra fidelitat i confiança, i us animem a aprofitar una vegada més aquesta oportunitat d’estalvi. Per a qualsevol dubte o aclariment, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.
