L’AMPA

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) és un grup de pares, mares i tutors interessats a millorar l’experiència dels nostres fills i filles en el col·legi.

Per aquest motiu, participem com un element importantíssim de la Comunitat Educativa en el centre.

Compartim experiències, activitats, inquietuds sobre l’educació dels nostres fills i filles i sobre el funcionament del col·legi en tots els aspectes.

Com a part de la Comunitat Educativa, el centre el fem entre tots i volem ser també una part activa que ajudi a aconseguir la millor educació possible així com dur a terme el nostre paper de control de la qualitat en la gestió d’aquest.

Funcions

Els pares del nostre centre estan afiliats i organitzats en la seva corresponent associació per, i en col·laboració amb la Direcció i el Claustre de Professors, organitzar, promoure i subvencionar actes culturals i esportius, excursions, etc… que fomentin la convivència entre pares, nens i personal del centre.

Algunes de les funcions són:

• Acostar als pares a les activitats dels nens, aportant els mitjans necessaris per a fer possible la seva assistència.
  • Organització de xerrades sobre temes d’interès, tant per a pares com per a alumnes.
  • Col·laborar activament amb les iniciatives culturals del centre.
  • Col·laboració amb les famílies més necessitades mitjançant un fons social o la participació en iniciatives solidàries.
  • Integració en les decisions del centre, mitjançant la presència en el Consell Escolar.
  • Servir de mitjà de comunicació entre els pares i el centre escolar. Facilitar el contacte entre pares i centre.

L’Associació de Pares constitueix un element essencial a la dinàmica del centre, per això la importància que en matricular al seu fill/a en el centre, també els pares entren a formar part de manera solidària a la nostra Associació.

Composició junta Directiva

La Junta Directiva de l’associació està composta per:

• Presidenta : María Magdalena Guardiola
  • Vicepresidenta: Alicia Barat
  • Secretari: Fernando Sánchez
  • Tresorera: María V. Guardiola
  • Representant de l’AMPA al Consell Escolar: Alicia Barat

Representants

Per a canalitzar les relacions entre els pares i mares amb el Centre i el Consell Escolar, us informem de la relació de membres, que pel present curs escolar, representen a l’associació i que estan a la vostra disposició per quantes consultes, queixes o suggeriments vulgueu fer-nos arribar.

RepresentacióMembr de la juntaContacte
Ed. Infantil – 1rMargarita Cañellased.infantil.primer@ampajesusmaria.com
Ed. Infantil – 2n Jose Manuel Pintadoed.infantil.segon@ampajesusmaria.com
Ed. Infantil – 3rMaite Orellanaed.infantil.tercer@ampajesusmaria.com
Ed. Primària – 1rFernando Sánchezed.primaria.primer@ampajesusmaria.com
Ed. Primària – 2n Estefanía Olivered.primaria.segon@ampajesusmaria.com
Ed. Primària – 3r Alicia Barated.primaria.tercer@ampajesusmaria.com
Ed. Primària – 4t María del Mar Solered.primaria.quart@ampajesusmaria.com
Ed. Primària – 5t Cristina Ruized.primaria.cinque@ampajesusmaria.com
Ed. Primària – 6t Juan Manuel Montoroed.primaria.sise@ampajesusmaria.com
Ed. Secundària – 1rMaría Jose Gómez de la Vegaed.secundaria.primer@ampajesusmaria.com
Ed. Secundària – 2n Margarita Cañellased.secundaria.segon@ampajesusmaria.com
Ed. Secundària – 3r Alicia Barated.secundaria.tercer@ampajesusmaria.com
Ed. Secundària – 4t Estefanía Olivered.secundaria.quart@ampajesusmaria.com
Formació de grau mig (CFGM)Maite Orellanacfgm@ampajesusmaria.com

Reunions mensuals

Us volem recordar que la Junta es reuneix el segon dilluns de cada mes, des d’octubre a juny, a les 20h.

Si desitgeu assistir a aquestes reunions, si us plau, posa’t en contacte amb nosaltres a través de la pàgina de contacte.